Havent tornat de vacances i després de tancar el projecte Valerie, LOG OUT Teatre es reconstitueix amb un nou equip que tindrà l’objectiu d’administrar l’associació en la pròxima etapa. Per aquesta tasca, el nou equip, està desenvolupant un pla d’acció on s’establirà com funcionarà l’entitat de cares al futur i un seguit d’objectius per tal de consolidar-se. Part del nou projecte és l’elaboració de noves produccions mitjançant una filosofia de creació més oberta, basada en la col·laboració entre els integrants del projecte (co-creació), uns forts valors ètics i nous objectius en la distribució dels espectacles, que permetran que la propera producció arribi a un públic més ampli i a més teatres del territori. Aviat anunciarem el proper projecte.

Aquesta pàgina fa ús de galetes de tercers per a millorar l'experiència de l'usuari i realitzar un seguiment del tràfic dins del lloc web. Si continua navegant entenem que n'acepta l'ús. Pot ser que hagi de reiniciar la pàgina per agilitzar la navegació després d'aceptar l'ús de les galetes.